Mesikämmen kisakuntoon kommentit

Koska mun treenit ei kuulu oikein mihinkään kategoriaan niin luon ihan oman kategorian.
Avatar
JiiTee
voimanyplääjä
Viestit: 1080
Liittynyt: Pe Huhti 23, 2004 7:02 pm

ViestiKirjoittaja JiiTee » Su Joulu 12, 2004 12:17 pm

Tsemppiä vaan eteenpäin! Tuleehan noita epäonnistumisia itse kullekin.

Tatu Karhu
YLLÄPITO
YLLÄPITO
Viestit: 7116
Liittynyt: Ti Huhti 06, 2004 12:10 pm
Paikkakunta: Naantali

ViestiKirjoittaja Tatu Karhu » Su Joulu 12, 2004 12:59 pm

Eihän tuo niin harmittaisi jos kyse olisi voimanpuutteesta mutta kun aikamies ei saa yhtä persettä pysymään penkissä niin se syö miestä varaa olisi kiloissa ollut vielä ainakin viisi lisää mutta kun ei niin ei :evil: :evil: :evil:
En enää tiedä mitä tehdä kun olen käynyt jo läpi kaikki mahdolliset jalka-asennot mutta ei auta...
Viimeinen nosto oli parin kilpakumppanin,huoltajani ja itseni mielestä sääntöjen mukainen mutta ikävä kyllä sivutuomarit olivat eri mieltä :evil: :evil:

No kansalaisopisto järjestää pitsin-nypläyksen alkeiskurssin,eikun ilmoittautumaan...
Vanha voimailee sisulla ja sydämmellä.

Avatar
Mikko Backman
Hese - PRO
Viestit: 1643
Liittynyt: Su Marras 30, 2003 2:06 am
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja Mikko Backman » Su Joulu 12, 2004 2:01 pm

Mesikämmen kirjoitti:En enää tiedä mitä tehdä kun olen käynyt jo läpi kaikki mahdolliset jalka-asennot mutta ei auta...


Sitten vaan otat niin leveän asennon, että jaloista ei löydy vipuvartta persettä nostamaan, vaikka kuinka yrittäisi. Tai sitten todella paljon taakse tai eteen, ettei ole taas mahdollista.
Yksi vaihtoehto voisi olla jonkin aikaa tehdä penkkiä jalat ilmassa, niin ehkä se jalkojen liiallinen käyttö alkaa unohtumaan.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Su Joulu 12, 2004 2:43 pm

Niinkun Mikko tossa sano niin jalat niin leveelle ettet pysty persettä nostaan. Toi sotpenkkityyliin tekemineen ei oo muuten mikään huono idea. Tolla eliminoi aika hyvin sen "nykäyksen" jollanen monella takapuolen irtoamisesta kärsivällä on liikkeestä viis noston alussa.

Uuteen nousuun vaan.......


Palaa sivulle “Karhun blogi”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa