Whey-100 & Gainer Pro

Ravinto, lisäravinteet ja reseptit

Valvojat: Tatu Karhu, Pekka Raiha, Ylläpito

Paintinum
Viestit: 1
Liittynyt: Ke Kesä 27, 2012 5:44 pm

Whey-100 & Gainer Pro

ViestiKirjoittaja Paintinum » Ke Kesä 27, 2012 6:02 pm

Olen tässä nuon vuode käynyt puntilla ja nyt ois tarkotuksena saaha vähän lisää lihasta ja samalla painoa nyt lisää niin olen nyt ostanut Whey-100 ja Gainer Pro jauhoja niin minkallaista suositusta on näitten käyttöö? Itse nyt olen aloittanut käyttää puntti päivinä heti puntin jälkeen 1,5dl Gainer Pro(67% hiilarii ja 28% proteiinia) ta ja 0,5dl Whey 100 ( >85% proteiinia ja 16% L-Glutamiinia) ja välipäivinä ole najatellut ottaa vain hieman proteinia eli viakka 1dl Whey 100? vai kannattaako välipäivinä ottaa kenties mielummin Gainer Prota? ja kun whey 100 on aika runsaasti L-glutamiinia niin kannattaako jättää L-glutamiinia (5g) ottamatta kun ostin pussillisen sitä ettei tule liikaa saatua kun ei varmaan ole hyväksi? Alotin myös 2 päivää sitten ensimmäisen kreatiini kuurin.

Saisko jonkinnäköistä analyysia jolla enemmän kokemusta ja tietoa :).

Oma painoni tällä hetkellä noin 66kg ja noin kuukausi sitten siirtynyt pidemmistä sarjoista (10-15) lyhyempiin (6) ja ajattelin aloittaa kuukaudeksi voima arjoittelu jakson todella lyhyill äsarjoilla (4-2).
:oops: :oops:

Kiitos. :lol:

kalle
Aktiivi Jäsen
Viestit: 489
Liittynyt: Su Touko 11, 2008 7:48 am
Paikkakunta: LAPUA

Moro

ViestiKirjoittaja kalle » To Joulu 27, 2012 8:16 pm

Mä oon varmaan viimenen ihminen jota kannattaa kuunnella ravintoasioista mutta rohkenen suositella saken verkkokaupan tuotetta nimeltä MUSCLE UP!!!! Eikä maksa ku 20e/kg.
"vikkelä-läski"


Palaa sivulle “Ravinto ja painonhallinta”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa