Mikä näistä paras vai jokin muu?

Ravinto, lisäravinteet ja reseptit

Valvojat: Tatu Karhu, Pekka Raiha, Ylläpito

kalle
Aktiivi Jäsen
Viestit: 489
Liittynyt: Su Touko 11, 2008 7:48 am
Paikkakunta: LAPUA

joopajoo

ViestiKirjoittaja kalle » Su Touko 17, 2009 10:32 am

Skip top fuel on meikäläisellä toiminu hyvin,välillä oon koettanu vaihtelua muihin mutta ainaki mulla se toimii parhaiten.
Toisaalta meikäläisen ravintopuoli taitaa muutenki olla vähintään täyteläinen...[/list]
"vikkelä-läski"

mikken
Viestit: 12
Liittynyt: Ma Marras 23, 2009 11:17 am

ViestiKirjoittaja mikken » To Marras 26, 2009 8:29 pm

Itse olen kokeillut Fitnestukun Super Gainer Pro:ta (löytyy niiden webshopista) n. 4 kuukautta ja olen ollut erittäin tyytyväinen siihen.

Sisältää Vitargoa (70% maltoa nopeampi), ihan tarpeeksi protskua ja Creapure kreatiinia. Hintakin on minusta ihan kohdallaan.

tait
Viestit: 6
Liittynyt: La Maalis 19, 2011 2:13 pm

ViestiKirjoittaja tait » Ti Huhti 12, 2011 7:14 am

mikken kirjoitti:Itse olen kokeillut Fitnestukun Super Gainer Pro:ta (löytyy niiden webshopista) n. 4 kuukautta ja olen ollut erittäin tyytyväinen siihen.

Sisältää Vitargoa (70% maltoa nopeampi), ihan tarpeeksi protskua ja Creapure kreatiinia. Hintakin on minusta ihan kohdallaan.


Kyllä, olen samaa mieltä. Tämä voitelee ns. laakerit ja sitten nousee helposti penkiltä 120 kg meikäläisellä..heh-heh.. Kyllä työkaluja eli protskuja paljon tarvitaan - jotta pääsee tavoitteisiin. Suosittelen Superia!


Palaa sivulle “Ravinto ja painonhallinta”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa