Ylitalo-James 2020

Valvojat: Tatu Karhu, Pekka Raiha, Ylläpito

RRKalle
Aktiivi Jäsen
Viestit: 801
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 3:10 pm

Re: Ylitalo-James 2020

ViestiKirjoittaja RRKalle » Ti Joulu 29, 2020 7:27 pm

Kairosta palattu Coral Beachiin. Ei arki jatkuu taas, mutta ainakin on aurinkoa.

Bussimatkan jalkeen jumppaa:

Ylatalja, 3x15, 10x10
Rintatuettu soutu 3x15
Olkapaita sek avipareita etta kevytta punnertelua 8x20-30
Ojentajat palauttava 5x10-30
5 kiloa vuoteen puhdasta lihasta vaatii jo aikamoiset "Igorin napit". Kyllä sellaista rasvantäytteistä pehmeää lihasmassaa saa, mutta silloin ei puhuta enään alta 10 rasvaprosentin heeboista vaan sellaisista proteiinimössölihaksista.
-Murobs, Sulevi Pallopää

RRKalle
Aktiivi Jäsen
Viestit: 801
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 3:10 pm

Re: Ylitalo-James 2020

ViestiKirjoittaja RRKalle » Ke Joulu 30, 2020 9:40 pm

30.12.

Aamukavely ja 20min. aamujumppa

Puntti:
Jumppa 5min
Veto, naku, pikku deficit: 8x70, 3x110, 2x1x140, 2x1x170, 5x3x170
Kulmis, super strict: 4x6x110
Vatsat 3 sarjaa
selanojennus 1 sarja
5 kiloa vuoteen puhdasta lihasta vaatii jo aikamoiset "Igorin napit". Kyllä sellaista rasvantäytteistä pehmeää lihasmassaa saa, mutta silloin ei puhuta enään alta 10 rasvaprosentin heeboista vaan sellaisista proteiinimössölihaksista.

-Murobs, Sulevi Pallopää

RRKalle
Aktiivi Jäsen
Viestit: 801
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 3:10 pm

Re: Ylitalo-James 2020

ViestiKirjoittaja RRKalle » Pe Tammi 01, 2021 9:08 am

31.1.

Aamukavely

Puntti:
Jumppa 10min
Penkki spoto:8x65, 6x95, 5x115, 1x135, 5x135,

Penkki kapea jalat ylhaalla 10x10x100
Ryhtihauis kp seinaa vasten 10x10x12.5

Sitten juhlittiinkin uutta vuotta! Meni rattoisasti yhteen asti yolla egyptilaisen oljyinsinoorin kanssa filosofiaa ja uskontoa jutellessa!
5 kiloa vuoteen puhdasta lihasta vaatii jo aikamoiset "Igorin napit". Kyllä sellaista rasvantäytteistä pehmeää lihasmassaa saa, mutta silloin ei puhuta enään alta 10 rasvaprosentin heeboista vaan sellaisista proteiinimössölihaksista.

-Murobs, Sulevi Pallopää

RRKalle
Aktiivi Jäsen
Viestit: 801
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 3:10 pm

Re: Ylitalo-James 2020

ViestiKirjoittaja RRKalle » Pe Tammi 01, 2021 11:00 pm

1.1.

UUden vuoden startti!

Jumppa 15min

Kierajia pari sarjaa
Seisten pystari kp, arnoldina: 5x6-20x10-30kg
Viparit sivulle maaten: 4x25x5kg
Takaolat koneessa 2x25

Kevyt olkajumppa, talla lahdetaan.
5 kiloa vuoteen puhdasta lihasta vaatii jo aikamoiset "Igorin napit". Kyllä sellaista rasvantäytteistä pehmeää lihasmassaa saa, mutta silloin ei puhuta enään alta 10 rasvaprosentin heeboista vaan sellaisista proteiinimössölihaksista.

-Murobs, Sulevi Pallopää

RRKalle
Aktiivi Jäsen
Viestit: 801
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 3:10 pm

Re: Ylitalo-James 2020

ViestiKirjoittaja RRKalle » Su Tammi 03, 2021 10:26 am

2.1.

Aamukavely ja 15min aamujumppa

Illalla punttia:
Jumppa 15min
Kyykky, naku, stopilla: 3x5x20, 5x60, 3x100, 1x140, Vyo ja lampparit: 1x160, 1x180, 1x200, 0x215. Kaatui eteen nosto, olipa pehmeaa, oikein havetti 215 kanssa jaada monttuun...

Etukyykky 3x3x100

Julle 5x55, 5x95, 5x115

Askelkyykky takajalka ylhaalla 3x12xOP

Pohkeet 2x20

Selanojennus taakreiskoja venyttaen 2x10

Vatsoja 3 sarjaa
5 kiloa vuoteen puhdasta lihasta vaatii jo aikamoiset "Igorin napit". Kyllä sellaista rasvantäytteistä pehmeää lihasmassaa saa, mutta silloin ei puhuta enään alta 10 rasvaprosentin heeboista vaan sellaisista proteiinimössölihaksista.

-Murobs, Sulevi Pallopää

RRKalle
Aktiivi Jäsen
Viestit: 801
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 3:10 pm

Re: Ylitalo-James 2020

ViestiKirjoittaja RRKalle » Su Tammi 03, 2021 7:20 pm

3.1.

Aamukavely

Piti olla lepopaiva mutta tulikin himputeltua salille. Ja vuoden eka penkki meni hyvin (olosuhteet huomioonottaen.

Jumppa 10min.

Penkki raw: 30x20, 12x70, 5x110, 3x130, 1x150
Paidalla ilmasta: 10x180, 8x210, 8x230, 8x250
Raw: 5x110, 3x3x150, 6x150
Levitykset rinnalle 4x10-12x15-25kg

Olipahan taistelu! Single ply paita ja kohtuu uusi niin ei meina vasenta hihaa saada paikalleen. Emman kyynara vahan kipea niin silla vaikeudet saada mut paitaan. Yksi hotellin salilla, liukas lattia, paska banaanitanko, levyt liukkaita eika lukkoja, ei turvaurautoja ja telinekorkeus liian alhaalla.

Oma, Allahin tahdolla koossa pysyva ruuviviritys paransi telinekorkeutta, ja just ja just sai Emma kevitettya 250 asti. Huh. Ensi kerralla ihan salille eika enaa hotellin jumppahuoneessa kovia penkkeja. Ei painanut mitaan mutta jalat lipsuen on aina yli 200 sellaista haastavaa. Hyvalla tavalla talla kertaa.
5 kiloa vuoteen puhdasta lihasta vaatii jo aikamoiset "Igorin napit". Kyllä sellaista rasvantäytteistä pehmeää lihasmassaa saa, mutta silloin ei puhuta enään alta 10 rasvaprosentin heeboista vaan sellaisista proteiinimössölihaksista.

-Murobs, Sulevi Pallopää

RRKalle
Aktiivi Jäsen
Viestit: 801
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 3:10 pm

Re: Ylitalo-James 2020

ViestiKirjoittaja RRKalle » Ma Tammi 04, 2021 4:42 pm

4.1.

Aamukavely ja 20min aamujumppa

Puntti:
Jumppa 5min
Kiertajia 3 sarjaa
Ojentajat taljassa: Lammot 5x10,Tyosarjat 5x6-15
Ylatalja 10x10x60
Face-pull 3x25
Ojentajat narulla 3x25
5 kiloa vuoteen puhdasta lihasta vaatii jo aikamoiset "Igorin napit". Kyllä sellaista rasvantäytteistä pehmeää lihasmassaa saa, mutta silloin ei puhuta enään alta 10 rasvaprosentin heeboista vaan sellaisista proteiinimössölihaksista.

-Murobs, Sulevi Pallopää

RRKalle
Aktiivi Jäsen
Viestit: 801
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 3:10 pm

Re: Ylitalo-James 2020

ViestiKirjoittaja RRKalle » Ke Tammi 06, 2021 6:26 pm

6.1.

Aamujumppa (high intensity sankytreeni), aamukavely (40min kavelya hiekalla ja kamelin ja parin arabianhevosen aamuruokinta)

Illalla todella valimallin puntti:
Jumppa 15min. (selka tukossa)

Veto, pikku deficit, naku: 2x5x20, 2x5x70, 2x3x110, 2x1x150, 1x175
Vyolla: 1x175, 5x3x175

Kulmis: 10x70, 8x90, 6x110, 5x130

SJMV pyorealla selalla: 10x70
Reverse OP 1x15
Vatsat roikkuen 2 sarjaa
5 kiloa vuoteen puhdasta lihasta vaatii jo aikamoiset "Igorin napit". Kyllä sellaista rasvantäytteistä pehmeää lihasmassaa saa, mutta silloin ei puhuta enään alta 10 rasvaprosentin heeboista vaan sellaisista proteiinimössölihaksista.

-Murobs, Sulevi Pallopää

RRKalle
Aktiivi Jäsen
Viestit: 801
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 3:10 pm

Re: Ylitalo-James 2020

ViestiKirjoittaja RRKalle » To Tammi 07, 2021 8:11 pm

7.1.

Aamukavely

Paivalla joogaa (!)

Puntti:
Jumppa 5min.

Kapea solttupenkki: lammot+ 10x10x105kg
Ryhtuhauis KP seinaa vasten: 10x10x15
Dippikone 2x20


Oli sita siina taas.
5 kiloa vuoteen puhdasta lihasta vaatii jo aikamoiset "Igorin napit". Kyllä sellaista rasvantäytteistä pehmeää lihasmassaa saa, mutta silloin ei puhuta enään alta 10 rasvaprosentin heeboista vaan sellaisista proteiinimössölihaksista.

-Murobs, Sulevi Pallopää

RRKalle
Aktiivi Jäsen
Viestit: 801
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 3:10 pm

Re: Ylitalo-James 2020

ViestiKirjoittaja RRKalle » La Tammi 09, 2021 8:16 am

8.1.
Lomapaiva valilla, eli ei toita, vain hauskaa.

Hieno sukeltelupaiva, 8-16 oltiin paatilla ja pari kertaa kaytiin uppeluksissa.

Puntti: jumppa 10min
Pystari Arnold, seisten, 1-k kerrallaan ja hitaasti: 25x5, 20x10, 15x15, 10x20, 10x25
Takaolat koneella: Lammot+ cluster 20 s levolla 3 kertaa failureen: 15,7,5
Viparit taa 1-k talja 3x25
Viparit seisten sivulle 2x50x5kg


Illalla pelasin shakkia 6-vuotiaan (!) kilpapelaajan kanssa! Havisin yhden ja voitin yhden pelin.
5 kiloa vuoteen puhdasta lihasta vaatii jo aikamoiset "Igorin napit". Kyllä sellaista rasvantäytteistä pehmeää lihasmassaa saa, mutta silloin ei puhuta enään alta 10 rasvaprosentin heeboista vaan sellaisista proteiinimössölihaksista.

-Murobs, Sulevi Pallopää

RRKalle
Aktiivi Jäsen
Viestit: 801
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 3:10 pm

Re: Ylitalo-James 2020

ViestiKirjoittaja RRKalle » Ma Tammi 11, 2021 9:36 am

9.1.

Aamukavely

Puntti:
Jumppa 15min.
Veto myoaote, salitanko, ei mankkua: 5x70, 80, 90, 100, 110, 120, 130
Emma's partial hitaasti alas, eka toisto maasta: 1+8x130 1+8x140 1+8x150
Kulmasoutu penkkileveydella: 2x8x100
Keskikroppaa 4 sarjaa



10.1.

Aamukavely

Puntti:
Jumppa 10min.

Kapea solttupenkki: 5x70,80,90,100,110,120,130

Ojentajat talja lammot+2x8-10

Vinopena kone, venytyksella: lammot+2x12-15

Viparit taa 1-k 3x20-30
5 kiloa vuoteen puhdasta lihasta vaatii jo aikamoiset "Igorin napit". Kyllä sellaista rasvantäytteistä pehmeää lihasmassaa saa, mutta silloin ei puhuta enään alta 10 rasvaprosentin heeboista vaan sellaisista proteiinimössölihaksista.

-Murobs, Sulevi Pallopää

RRKalle
Aktiivi Jäsen
Viestit: 801
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 3:10 pm

Re: Ylitalo-James 2020

ViestiKirjoittaja RRKalle » Ma Tammi 11, 2021 10:21 pm

11.1.

Jumppa 15min.
Kyykky: 3x5-10x15, 5x65, 3x105, 1x145, vyo ja lampat: 1x165, 1x185, 6x175

Etukyk ilman vyota: 3x70, 3x90, 3x110
Julle 10x65, 8x85, 6x105
Koukistus 2x15-20
Pakarakone 2x15
Ojennus 1x25
Voimapyora 3x8
5 kiloa vuoteen puhdasta lihasta vaatii jo aikamoiset "Igorin napit". Kyllä sellaista rasvantäytteistä pehmeää lihasmassaa saa, mutta silloin ei puhuta enään alta 10 rasvaprosentin heeboista vaan sellaisista proteiinimössölihaksista.

-Murobs, Sulevi Pallopää

RRKalle
Aktiivi Jäsen
Viestit: 801
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 3:10 pm

Re: Ylitalo-James 2020

ViestiKirjoittaja RRKalle » Ke Tammi 13, 2021 6:40 pm

12.1.

Aamukavely ja venyttely

Illalla kevyt puntti:
Jumppa 10min.
Kevyt 1-j jalkaprassi 7x10 ja 1x30 per koipi
1-j SJMV 5x5x20 per koipi
Asklekyykky 3x10 per koipi
Keskikroppaa 10 sarjaa kevyehkosti


13.1.

Aamukavely

Puntti:
Jumppa 10min
Penkki 2x25x20, 5x70, 4x90, 3x10, 2x130
Paidalla ilmasta: 6x180, 6x210, 6x230, 6x250, kevyesti tekniikkaa tapaillen
Penkki raw 1x140, 2x140. Ei rinta kesta raakana vaan, hitsi vaikka vuosi repeamasta...
1-k arnold pystari seisten: 15x15, 12x20, 10x25, 8x30
Rinnalle levitys taljassa 5x20-30
5 kiloa vuoteen puhdasta lihasta vaatii jo aikamoiset "Igorin napit". Kyllä sellaista rasvantäytteistä pehmeää lihasmassaa saa, mutta silloin ei puhuta enään alta 10 rasvaprosentin heeboista vaan sellaisista proteiinimössölihaksista.

-Murobs, Sulevi Pallopää

RRKalle
Aktiivi Jäsen
Viestit: 801
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 3:10 pm

Re: Ylitalo-James 2020

ViestiKirjoittaja RRKalle » To Tammi 14, 2021 7:41 pm

14.1.
AAmukavely

Jumppa 10min

Vinopena 2x6x115, kevyesti aloitin taas tekemaan, apinaote ja hidas lasku.
Ojennus rullaten kp 2x8x30
Penkki kp neutraali venytyksella 2x10x50
Ojentaja 2x20 narulla
5 kiloa vuoteen puhdasta lihasta vaatii jo aikamoiset "Igorin napit". Kyllä sellaista rasvantäytteistä pehmeää lihasmassaa saa, mutta silloin ei puhuta enään alta 10 rasvaprosentin heeboista vaan sellaisista proteiinimössölihaksista.

-Murobs, Sulevi Pallopää


Palaa sivulle “Kilpailevat voimailijat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa