YLITALO-JAMES 2022

Valvojat: Tatu Karhu, Pekka Raiha, Ylläpito

RRKalle
Aktiivi Jäsen
Viestit: 883
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 3:10 pm

YLITALO-JAMES 2022

ViestiKirjoittaja RRKalle » Pe Tammi 14, 2022 8:50 pm

Aletaanhan uusi paivakirja tanne 2022 vuodella. Olen uhonnut etta urani isoin rauta nousee tana vuonna ja sitten siirrytaan sunnuntainostelijain kerhoon. Katotaan miten miehen kay. Kisoja olisi nyt alkuvuodesta kolme: Briteissa Bomb Squad Warwickissa helmikuun puolessa, sitten maaliskuun alussa last man standing Arnoldissa, Columbus, Ohio ja 12.3 paakisa eli TCBB Spring Classic Minnesotassa. Sitten katotaan miten loppuvuosi. Ei kai sita kannata vakan alla pitaa etta olishan se 500kg hieno penkata. Kuinka realistista se on niin se nahdaan seuraavan 11 kk aikana.

Ehdin parit treenit laittaa vanhaan, eli tama paivyri alkaa 14.1.

Aamulla 20min crossaria ja vahan venyttelya

Ilallla punttia:
Jumppa 10min
Penkki 40x15 (15kg pilipalitanko ja pilipalipenkki) 2x15x70, 5x100, 1-ply F8 slinkkari paalle: 3x1150, 3x190, 6x3x220
Penkki raaka, tissia venytellen: 5x105, 5x135, 5x150
1.5 toistot penkki: 2x5x120
Kp penkki venytellen: 15x27.5, 12x50
5 kiloa vuoteen puhdasta lihasta vaatii jo aikamoiset "Igorin napit". Kyllä sellaista rasvantäytteistä pehmeää lihasmassaa saa, mutta silloin ei puhuta enään alta 10 rasvaprosentin heeboista vaan sellaisista proteiinimössölihaksista.
-Murobs, Sulevi Pallopää

RRKalle
Aktiivi Jäsen
Viestit: 883
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 3:10 pm

Re: YLITALO-JAMES 2022

ViestiKirjoittaja RRKalle » La Tammi 15, 2022 10:43 pm

15.1.

Aamulla 25 min crossaria


Iltajumppa, kevytta puuhastelua hotellin salilla:
Jumppa 10min

Pystari kp tukkityyliin (seisten, neutraali ote jne) 10x10x5-25kg, 20x25kg loppuun tosi strictisti. Lahinna liiketta paan ylapuolelle liikkuvuusmielessa.
Viparit sivulle 5x30-45
Ojentajia pumppaillen 6x20-25, ei oikeen loytynyt mitaan liiketta missa voi kuormittaa niin pumppailin kumilla ym vaan. Kyynarpaa aika vittumainen. Saa nahda kestaako 4 paivan valein penkkeja.
5 kiloa vuoteen puhdasta lihasta vaatii jo aikamoiset "Igorin napit". Kyllä sellaista rasvantäytteistä pehmeää lihasmassaa saa, mutta silloin ei puhuta enään alta 10 rasvaprosentin heeboista vaan sellaisista proteiinimössölihaksista.

-Murobs, Sulevi Pallopää

RRKalle
Aktiivi Jäsen
Viestit: 883
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 3:10 pm

Re: YLITALO-JAMES 2022

ViestiKirjoittaja RRKalle » To Tammi 20, 2022 5:33 pm

17.1.Aamujumppa ja Selkaa hauista ja takaolkia ja takaolkia hotellin salilla

18.1. Punttia star Gymilla, aika kevyesti kun seuraavana paivana pitka matksustus (10h istumista) edessa.

Jumppa 15min
Veto (vyo) 10x1-5x70-190
Kyykky stopilla (vyo) 6x1-5x60-200
6 sarjaa keskikroppaa/pakaraa
6 sarjaa jalkakoneita
5 kiloa vuoteen puhdasta lihasta vaatii jo aikamoiset "Igorin napit". Kyllä sellaista rasvantäytteistä pehmeää lihasmassaa saa, mutta silloin ei puhuta enään alta 10 rasvaprosentin heeboista vaan sellaisista proteiinimössölihaksista.

-Murobs, Sulevi Pallopää

RRKalle
Aktiivi Jäsen
Viestit: 883
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 3:10 pm

Re: YLITALO-JAMES 2022

ViestiKirjoittaja RRKalle » To Tammi 20, 2022 11:04 pm

20.1.

Vihdoin tositoimiin. Mansesterissa asiatiimi, asiatanko ja vihdoin miesten painoja kasilla. Eikohan se tasta!

Jumppa 10min
Penkki: 2x30x20, 10x60, 5x100, 1x140
slinkkari: 3x180, 1x220
3-ply : 3x300, 2x340, rinnasta: 1x380, 1x400

Kumeja vastaan medium-penkki raakana (kumite ehka 40-50kg ylhaalla?): 5x30, 3x70, 3x110, 3x130, 3x150
kumeja vastaan slinkkari levea: 3x190, 3x230, 2x250

Takaolkalevityksia slinkkarilla 3x10
5 kiloa vuoteen puhdasta lihasta vaatii jo aikamoiset "Igorin napit". Kyllä sellaista rasvantäytteistä pehmeää lihasmassaa saa, mutta silloin ei puhuta enään alta 10 rasvaprosentin heeboista vaan sellaisista proteiinimössölihaksista.

-Murobs, Sulevi Pallopää


Palaa sivulle “Kilpailevat voimailijat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa