ViestiKirjoittaja Jyrki Rantanen » Pe Marras 02, 2012 11:34 pm
[quote="
Kaiken kaikkiaan Norjan kisat oli HUONOMMIN järkätty kuin suuri osa Suomen kyläkisoista. Lajeista kolmeen tuli muutoksia joko puntarilla tai kisan aikana. Kaikki ruoat jouduimme ostamaan itse (vaikka kaikki piti olla hoidossa), lentokentälle jouduimme ITSE tilaamaan ja maksamaan kyytimme (josta meille ei edes etukäteen mitään ilmotettu.)
Lisäksi Sven Karlsenin oli ennen kisoja ottanut yhteyttä eräs nimeltä mainitsematon "yhdistetyneiden voimamiesten" liiton iso herra Suomesta ja päivitellyt että Suomesta on tulossa väärät miehet kisaamaan. Noh..herra Karlsen oli kyseisestä henkilöstä TÄYSIN samoilla linjoilla kuin minäkin ja selvisi hänestä pari muutakin asiaa samalla reissulla. Se on ihme juttu, että mies joka pyrkii edistämään kyseistä lajia niin kotimaassaan kuin ulkomailla edes viitsii puuttua asiaan joka ei koske häntä MILLÄÄN TAVALLA tai mihin hän EI PYSTY vaikuttamaan!! Toivottavasti en näe kyseistä henkilöä ihan hetkeen aikaan missään..takuuseen en mene mitä sattuu sen jälkeen.[/i][/quote]
Ikävä, että kisasi ei mennyt toivomani mukaan...mielenkiintoinen tuo yllä oleva kommentti...jos se viittaa minuun, niin kuulostaa mielenkiintoiselta mustamaalaukselta, koska herra Karlsenin kanssa olen tänä vuonna ollut jutuissa aika tasan allamainitun facebook keskustelun verran..eli en ole sanallakaan ko. herran kanssa keskustellut mistään kilpailijavalinnoista...ihmettelin vain miksi samassa maassa järjestetään kansallinen top kisa ja saman sarjan merkittävä kisa samana päivänä..
July 24
2:20pm
Jyrki Rantanen
Hi, I heard that you are organizing 105 world´s this year - that´s great! But what is the point on having them in the same day when there´s Norway´s nationals for the same weight class? Would it be more better for the sport to have the World´s after the nationals and pick-up the winner to it..?
July 24
5:36pm
Svend Karlsen
It is more complicated. Many are not satisfied with the way nsm-105 is organized.
And I'm not the organizer, just helping the people that do.
July 25
10:20am
Jyrki Rantanen
Ok. Who is the organizer?
July 26
4:14pm
Svend Karlsen
Lars Rørbakken, with help from me and Illka
4:52pm
Jyrki Rantanen
Ok. Thanks!
Seen Jul 26
No, sen mitä Topin ja Harrin näistä kisaraporteista luki ja vertaa siihen, että Norjan -90kg, 105kg ja naisten mestaruuskisoissa oli 47 kisaajaan, niin voinee vetää johtopäätöksen onko siellä nyt niin kovin moni pettynyt 105kg järjestelyihin..
Oma luotto meni Karlseniin muutama vuosi sitten, kun olin tuomarina parissa sen kisassa ja sitten seuraavana vuonna oli puhe saada palkkaa kun vikaan kisaan tuli hyvällä tahdolla...arvaapa tuliko kutsua..
Eli joka tarinassa on aina puolensa..
Nyt jää sitten mietityttään, että mitähän tapahtuu jos vaikka tuut Hämeenlinnaan kisoja kattoon ja satutaan näkemään..