Ylitalo-James 2020

Valvojat: Tatu Karhu, Pekka Raiha, Ylläpito

RRKalle
Aktiivi Jäsen
Viestit: 646
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 3:10 pm

Re: Ylitalo-James 2020

ViestiKirjoittaja RRKalle » Ma Elo 24, 2020 8:23 pm

24.8.

aamuhotkyily.

Puntti:
jumppa 10min.
Kapea lattiapenkki: 20x20, 10x60, 5x100, 1x140, 2x140, sitten 90s palautuksin: 6x140, 4x140, 2x140

Pinnoista pystari istuen, ekstrakapea: 8x60, 5x100, 2x5x110

dipit: 3,6,15
Ojennus 1-k taljassa: 4x25

Viparit sivulle, eteen ja taakse 3x20-30 kaikkia
5 kiloa vuoteen puhdasta lihasta vaatii jo aikamoiset "Igorin napit". Kyllä sellaista rasvantäytteistä pehmeää lihasmassaa saa, mutta silloin ei puhuta enään alta 10 rasvaprosentin heeboista vaan sellaisista proteiinimössölihaksista.
-Murobs, Sulevi Pallopää

RRKalle
Aktiivi Jäsen
Viestit: 646
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 3:10 pm

Re: Ylitalo-James 2020

ViestiKirjoittaja RRKalle » Ti Elo 25, 2020 5:39 pm

25.8.

Puntilla:

Jumppa 10min.
Kyykky, naku: 10x20, 5x60, 3x100, 1x140, 1x160, 1x180, 1x200. Pitkasta aikaa ilman vyota tai mitaan 200, ihan OK tuntui.

Veto, naku: 5x70, 3x120, 3x1x160, 2x1x190

Reverse hyper 3x15x30kg
1-j koukistus 2x20
Julle 30x20kg
reidenojennus 1x30
pohjenousu 1x100
3 sarjaa vatsaa
5 kiloa vuoteen puhdasta lihasta vaatii jo aikamoiset "Igorin napit". Kyllä sellaista rasvantäytteistä pehmeää lihasmassaa saa, mutta silloin ei puhuta enään alta 10 rasvaprosentin heeboista vaan sellaisista proteiinimössölihaksista.

-Murobs, Sulevi Pallopää

RRKalle
Aktiivi Jäsen
Viestit: 646
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 3:10 pm

Re: Ylitalo-James 2020

ViestiKirjoittaja RRKalle » Ke Elo 26, 2020 8:01 pm

26.8.

Selan ja haubereiden podailua, huomenna lepoa.

Jumppa 10min.

Rintatuettu soutu 5x8-10, vika sarja 8 toistoa koko pakka
Rintatuettu ylaveto 3x12-15
1-k soutu 2x20
Pullover 2x12-20

Hauis kone 5x10
Hauis seisten kp 3x10
Hauis hammer 2x15-20

Vahan takaolkaa ja ihan kevyesti dippikoneella palauttelua punnerruslihaksille


Kavely ja venyttely
5 kiloa vuoteen puhdasta lihasta vaatii jo aikamoiset "Igorin napit". Kyllä sellaista rasvantäytteistä pehmeää lihasmassaa saa, mutta silloin ei puhuta enään alta 10 rasvaprosentin heeboista vaan sellaisista proteiinimössölihaksista.

-Murobs, Sulevi Pallopää

RRKalle
Aktiivi Jäsen
Viestit: 646
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 3:10 pm

Re: Ylitalo-James 2020

ViestiKirjoittaja RRKalle » Pe Elo 28, 2020 11:11 pm

Paskaa penkkia:

Jumppa 10min.

Penkki raw: 3x6-10x60, 5x100, 2x140
Evil twin single ply 48: 8x180, 5x220 6", 3x260 4", 1x300 2", 1x340 2", 3x0x360 4". En tieda mika oli, ihan voimat poissa. Ei 360 saanut kasia lukkoon. Onkohan mun nostopaivat nostettu...

Spoto-penkki raw: 4x100, 4x125, 4x145, 4x165

Kapea penkki pinnoihin rinnassa kiinni kuollettamalla 4x5-8x100-140

KP vinopenkki 3x10x45kg

Paska mika paska.
5 kiloa vuoteen puhdasta lihasta vaatii jo aikamoiset "Igorin napit". Kyllä sellaista rasvantäytteistä pehmeää lihasmassaa saa, mutta silloin ei puhuta enään alta 10 rasvaprosentin heeboista vaan sellaisista proteiinimössölihaksista.

-Murobs, Sulevi Pallopää

RRKalle
Aktiivi Jäsen
Viestit: 646
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 3:10 pm

Re: Ylitalo-James 2020

ViestiKirjoittaja RRKalle » Ti Syys 01, 2020 8:05 pm

Pari paivaa huilia Lontoossa ja takaisin sorvin aareen. Nyt on odotuksia tuunattu vahan takaisin pain ja muuta en hae nyt taman vuoden puolella kuin etta voisi raakana yli 200kg rautoja liikutella rintalihaksen puolesta ja saisi saman (127-130kg) painon pidettya mutta rasvaa vahennettya. Eli perusvoimaa rakennetaan 2020 loppuun asti.


Aamukavely 3km.

Puntti:
Jumppa 10min.
Lattiapenkki, pikkurillit merkeissa: 20x20, 12x60, 5x100, 3x130, 1x150, 1x160, 1x170, nopeustyyliin 45s. palautuksilla 6x3x120kg. 170 tuntui tississa ihan OK:lta. Pikkuhiljaa.

Pystypunnerrus seisten superkapealla, pinnoista ojennus otsan kohtaa: 5x60, 3x5x80. Outo liike.

Kasipainopunnerrus: 10x25, 10x40, 8x55, 5x66kg

Ojennus ylataljasta: 15x40, 12x70, 10x85

Ojennus narulla 2x25

Face-pull 2x25



Ihan OK treeni, vaikka tissin takia kaikki vahan puolitehoista. Koetan hakea tehoja vahan 'nopeus'penkilla.
5 kiloa vuoteen puhdasta lihasta vaatii jo aikamoiset "Igorin napit". Kyllä sellaista rasvantäytteistä pehmeää lihasmassaa saa, mutta silloin ei puhuta enään alta 10 rasvaprosentin heeboista vaan sellaisista proteiinimössölihaksista.

-Murobs, Sulevi Pallopää

RRKalle
Aktiivi Jäsen
Viestit: 646
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 3:10 pm

Re: Ylitalo-James 2020

ViestiKirjoittaja RRKalle » Ke Syys 02, 2020 9:24 pm

2.9.

Jassooo ja hitsi mita paskaa. Manchester on sateinen, kolme kisaa edessa kauhein koronatimenpitein ja treenit on kuraa. Onneksi kohta takaisin Suomeen pariksi viikoksi!

Puntti:
Jumppa 10min.
Palauttavaa penkkia 5x2-10x20-130
Ylakropan huoltavia 5 sarjaa

Kyykky, naku, stopilla, super high bar: 3x5x20, 3x70, 1x100, 1x120, 1x140, 1x160, 1x180, 3x150

Veto, naku: 5x70, 2x3x120, 2x1x140, 2x1x160, 2x1x180,
romanialainen myotaote 6x120
Ylaveto vastaote 3x12-15
Ylatalja levea 3x15-20
5 kiloa vuoteen puhdasta lihasta vaatii jo aikamoiset "Igorin napit". Kyllä sellaista rasvantäytteistä pehmeää lihasmassaa saa, mutta silloin ei puhuta enään alta 10 rasvaprosentin heeboista vaan sellaisista proteiinimössölihaksista.

-Murobs, Sulevi Pallopää

RRKalle
Aktiivi Jäsen
Viestit: 646
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 3:10 pm

Re: Ylitalo-James 2020

ViestiKirjoittaja RRKalle » Ma Syys 07, 2020 6:13 pm

4.9
On the road again, Northamptonissa vahan penkkia:

Jumppa 10min

Penkki 2x20x20, 12x70, 2x120, BD 1-ply 2x160, 2x200
Overkill paalle: 5x250, 3x300, 1x350 4", 3x370 4"
SPOTO: 4x70, 4x110, 4x130, 4x150

Ojentajat talja selka tukea vasten strict 2x8x70
Punnerrus koneessa 2x10x65 per puoli
Vinopena kp 2x15x40
Levitys koneella 2x25


5.9
Hiukan paluttavaa olkapaille ja ojentajille
Jumppa 10min.
Seal row mutkatangolla: 2x20x20, 15x40, 12x60, 10x80, 8x100, 2x6x120, 10x100
Ylaveto 2x12x90
1-k soutu 2x15x45
Ylatalja levea 2x20x65
Hauis seisten yhtaikaa: 2x8x22.5kg
Hammer seisten 2x15x12.5

6.9

Jumppa 20min.
Kyykky, naku, paussilla, hibar: 3x5x20, 3x70, 2x1x120, 1x140, 1x160, 1x180, 1x200
Pakarakone 2x15x50kg
GHR 2x8
Vyokyykky 2x20x40kg
Reiden ojennus 1x30
Selan ojennus 1x20


7.9
Takaisin Manchesterissa, kisakamat varastoon ja aamutreeni:

Jumppa 10min.
Lattiapenkki medium: 2x20x20, 10x60, 5x100, 3x120, 1x140, 1x160, 1x175, nopeustyyliin 45s palautuksin: 6x3x125
Pystari istuen pinnoista superkapea ojennus: 2x5x110
KP-penkki spoto: 2x8x60
Dipit: 2x10xOP
Viparit sivulle 2x25x12kg
Viparit eteen 2x20x9kg
5 kiloa vuoteen puhdasta lihasta vaatii jo aikamoiset "Igorin napit". Kyllä sellaista rasvantäytteistä pehmeää lihasmassaa saa, mutta silloin ei puhuta enään alta 10 rasvaprosentin heeboista vaan sellaisista proteiinimössölihaksista.

-Murobs, Sulevi Pallopää

RRKalle
Aktiivi Jäsen
Viestit: 646
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 3:10 pm

Re: Ylitalo-James 2020

ViestiKirjoittaja RRKalle » Ke Syys 09, 2020 9:31 pm

9.9.

Aamukavely


Puntti:

Jumppa 10min.
Kyykky 3x5x20, 2x1x60, 1x100, 1x140, nopeutta (mukamas) hitaastialas ja vauhdilla ylos: 5x2x100

Veto, naku: 5x70, 2x1x120, 2x1x170, 2x1x200, vyolla: 2x1x200, vuo ja remmit: 10x180

Ylatalja 3x15

reverse OP 2x25
5 kiloa vuoteen puhdasta lihasta vaatii jo aikamoiset "Igorin napit". Kyllä sellaista rasvantäytteistä pehmeää lihasmassaa saa, mutta silloin ei puhuta enään alta 10 rasvaprosentin heeboista vaan sellaisista proteiinimössölihaksista.

-Murobs, Sulevi Pallopää


Palaa sivulle “Kilpailevat voimailijat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa