YLITALO-JAMES 2022

Valvojat: Tatu Karhu, Pekka Raiha, Ylläpito

RRKalle
Aktiivi Jäsen
Viestit: 1021
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 3:10 pm

Re: YLITALO-JAMES 2022

ViestiKirjoittaja RRKalle » La Marras 19, 2022 12:41 am

18.11.

Aamulla salilla aamupuntaria pitaessa 20min jumppailua, 8 sarjaa olkauntoutusta ja rauhallisesti tehtya kapeaa penkkia 10 sarjaa, 3-20 toiston sarjoja 60-150 kilolla

Illalla:

Jumppa 10min
Kyykky bow bar: 3x5x25, 3x75, 1x125, briefs, vyo ja lampparit, kaikki nostot syvalta: 2x175, 1x215, 1x235, 1x255, 5x215
Etukyykky vyolla; 3x60, 3x100, 3x120, 3x140, 3x150
Hyvaa huomenta 3x10x60
Reverse 2x20xOP
Roikkumista 5 sarjaa
5 kiloa vuoteen puhdasta lihasta vaatii jo aikamoiset "Igorin napit". Kyllä sellaista rasvantäytteistä pehmeää lihasmassaa saa, mutta silloin ei puhuta enään alta 10 rasvaprosentin heeboista vaan sellaisista proteiinimössölihaksista.
-Murobs, Sulevi Pallopää

RRKalle
Aktiivi Jäsen
Viestit: 1021
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 3:10 pm

Re: YLITALO-JAMES 2022

ViestiKirjoittaja RRKalle » Ma Marras 21, 2022 7:30 pm

19.11.
Olipahan paiva, kasilleantoja oli yli 60, 7 miehen apu-ukkona penkkikisoissa, yksi nosti viela kahteen kertaan. 16 kasileantoa yli 300 kilon, 6 yli 360kg ja 3 yli 400kg. Oli hauis hellana koukkukaden puolelta. Otin kisapaivan jalkeen kevytta jumppaa vipareita 4x50x2.5-5kg, hiukan olkakuntoutusta ja leukoja 5x3

20.11.
Palauttavaa jumppaa 45min, olkakuntoutusta, vatsoja jne

21.11.
Tanaan muuttokuorma, tata kirjoitellessa on pihalla paku taynna ja tunti aikaa lahtoon. Aiemmin paivalla penkki:

Crossari 10min
Jumppa 10min
Olkakuntoutusta 6 sarjaa
Penkki 2x40x20, 20x60, 5x100, 4x120, 3x140, 2x160, 1x180
Loysa 1-kankainen ja ilmasta: 5x180, 5x200, 5x220, 5x230, 230 tuli melkeen rintaan. 4" lankusta 5x260

dipit 3x5-10
Ojentajat naru 3x25-30
Takaolat 3x30-50
5 kiloa vuoteen puhdasta lihasta vaatii jo aikamoiset "Igorin napit". Kyllä sellaista rasvantäytteistä pehmeää lihasmassaa saa, mutta silloin ei puhuta enään alta 10 rasvaprosentin heeboista vaan sellaisista proteiinimössölihaksista.

-Murobs, Sulevi Pallopää

RRKalle
Aktiivi Jäsen
Viestit: 1021
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 3:10 pm

Re: YLITALO-JAMES 2022

ViestiKirjoittaja RRKalle » Ke Marras 23, 2022 11:06 pm

22.11
Muuttopaivan paalle krossaria ja joogailua ym 30min. Olkauntoutusta 8 sarjaa

23.11.
Aamulla vahan jumppailua seka vahan krossaria selan aukaisemiseksi.

Matkalla dubliniin poikettiin Boynesidella:
Jumppa 10min
Kyykky SSB: 2x5x30, 2x2x70, 2x110, briefs, vyo ja sleeves: 2x150, 2x190, 2x210, 3x2x230, vikat kolme sarjaa joka toisto kunnon syvyydesta
Veto: 2x3x70, 3x120, 3x160, 3x190, 3x210, stoppiveto 5x175, 2-stoppi: 5x155, 1.5 toistot 5x135
Reverse 2x20xOP
Roikkumista 5 sarjaa
5 kiloa vuoteen puhdasta lihasta vaatii jo aikamoiset "Igorin napit". Kyllä sellaista rasvantäytteistä pehmeää lihasmassaa saa, mutta silloin ei puhuta enään alta 10 rasvaprosentin heeboista vaan sellaisista proteiinimössölihaksista.

-Murobs, Sulevi Pallopää

RRKalle
Aktiivi Jäsen
Viestit: 1021
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 3:10 pm

Re: YLITALO-JAMES 2022

ViestiKirjoittaja RRKalle » Su Marras 27, 2022 4:00 pm

Taas kisat vedetty vkl, alkaa olemaan univajekin sita luokkaa etta hyva kun pystyssa pysyy. Parit treenit herefordin seudulla kumminkin.

24.11
Paikallisella bodisalilla paikkoja avaamassa:
Jumppa 15min, olkakuntoutusta 8 sarjaa
kapea penkki jalat ylhaalla: 3x30x20, 15x60, 3x100, 3x120, 3x130, 3x140, 3x150, 3x155, 10x100, 30x60
Viparit taa vinopenkilla maaten 4x25x15kg
Rintakone venytellen 4x25
Viparit sivu 2x40x5kg
Roikkumista 5 sarjaa

25.11.
aamu- ja iltapuntarin valissa punttia:
Jumppa 15min, olkauntoutus 6 sarjaa

Kyykky 3x5x25, 2x5x65, 3x105, 1x145, sleeves, vyo ja briefs: 3x185, 1x225, 1x245, 1x265, 5x220, 225 ja yli joka toisto syvyydesta

Etukyykky 5x20, 3x60, 3x100, vyo, 3x120, 3x140, 3x155

Julle 10x60, 10x70, 10x70
GHR 1x10
Reverse 2x20xOP
Russian twister 2 sarjaa

Roikkumista 5 sarjaa
5 kiloa vuoteen puhdasta lihasta vaatii jo aikamoiset "Igorin napit". Kyllä sellaista rasvantäytteistä pehmeää lihasmassaa saa, mutta silloin ei puhuta enään alta 10 rasvaprosentin heeboista vaan sellaisista proteiinimössölihaksista.

-Murobs, Sulevi Pallopää

RRKalle
Aktiivi Jäsen
Viestit: 1021
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 3:10 pm

Re: YLITALO-JAMES 2022

ViestiKirjoittaja RRKalle » Ti Marras 29, 2022 3:38 pm

28.11

Aamusella vahan jumppaa ja varaston tyhjennys, illalla punttia:
Jumppa 10 min, olkakuntoutus 6 sarjaa
Penkki 40x20, 20x60, 5x00, 4x120, 3x140, 2x160, 1x180, loysa singlepaita ja ilmasta: 5x180, 5x200, 5x220, 5x240, 6" lankusta: 2x270, ei ollut enaa paukkuja

Bottoms up kahvakuulapunnerrus 1-k kerrallaan: 4x12-20x20kg
Takaolkapainotteinen soutu: yhksi kova sarja yhdella pudotuksella
Viparit taa 1-k kerrallaan talja 3x25
Viparit sivu/eteen 2x100x4kg
5 kiloa vuoteen puhdasta lihasta vaatii jo aikamoiset "Igorin napit". Kyllä sellaista rasvantäytteistä pehmeää lihasmassaa saa, mutta silloin ei puhuta enään alta 10 rasvaprosentin heeboista vaan sellaisista proteiinimössölihaksista.

-Murobs, Sulevi Pallopää

RRKalle
Aktiivi Jäsen
Viestit: 1021
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 3:10 pm

Re: YLITALO-JAMES 2022

ViestiKirjoittaja RRKalle » Ke Marras 30, 2022 12:26 am

29.11.

Tanaan iski pikku noidannuoli niin tuumasin ettei paljoa maastavetoa tehda. Mutta kun piti salilla hillua aika kauan niin jumppasin noin 45min ja sitten ihan rauhallisetsi kokeilin ja sainkin ihan OK treenin tehtya!

Vahan crosstraineria, noin 30min jumppailua, 5 sarjaa vatsaa, 8 sarjaa lahentajia/loitontajia
Veto, rauhallisella tekniikalla: 4x6x70, vyo 3x1x110, 2x1x140, 1x160, 1x180, 1x200, 3x215, remmit: stoppiveto 5x180, tuplastoppi 5x160, 1.5-toistot: 5x140

Camber-bar-kyykky, levea asento (kuten briefsseilla kyykatessa) ja kaikki toistot stopilla. nakupolvet ja vyo: 5x20, 3x60, 2x100, 2x140, 2x160, 2x180, 2x200

Reverse hyper 2x20
5 kiloa vuoteen puhdasta lihasta vaatii jo aikamoiset "Igorin napit". Kyllä sellaista rasvantäytteistä pehmeää lihasmassaa saa, mutta silloin ei puhuta enään alta 10 rasvaprosentin heeboista vaan sellaisista proteiinimössölihaksista.

-Murobs, Sulevi Pallopää

RRKalle
Aktiivi Jäsen
Viestit: 1021
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 3:10 pm

Re: YLITALO-JAMES 2022

ViestiKirjoittaja RRKalle » To Joulu 01, 2022 9:34 pm

1.12.

Pohjois-Irlannissa viimein viimeisetkin kamat. Rabin salilla tanaan:

Jumppa 15min. Olkakuntoutus 8 sarjaa

Penkki, kapea: 2x30x20, 2x10x60, 3x100, 3x120,3x140, 3x150, 3x160
Leuat neutraali: 1,2,3,3,3,3
KP-penkki, bodityyliin ja natisti: 30x20, 15x40, 9x55, 20x32.5
Selkakone: 20x80, 15x110, 12x130, 20x80
Ojentajat naru kumivastus lisana: 20, 15, 11, 25, painoja en muista
Kevyt flye/punnerrus kp 2x30x15kg
Kevyt ojentaja dippikoneessa 2x12-20
kevyt ylatalja 2x20
pakaroita/alaselkaa 4 sarjaa
Pullover 1x20x20kg
5 kiloa vuoteen puhdasta lihasta vaatii jo aikamoiset "Igorin napit". Kyllä sellaista rasvantäytteistä pehmeää lihasmassaa saa, mutta silloin ei puhuta enään alta 10 rasvaprosentin heeboista vaan sellaisista proteiinimössölihaksista.

-Murobs, Sulevi Pallopää


Palaa sivulle “Kilpailevat voimailijat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa