LIIKAA "LIITTOJA"

Yleistä höpinää.

Valvojat: Tatu Karhu, Pekka Raiha, Ylläpito

Jarkko Holviala
Aktiivi Jäsen
Viestit: 624
Liittynyt: La Touko 20, 2006 12:41 pm
Paikkakunta: Jyväskylä

ViestiKirjoittaja Jarkko Holviala » La Elo 04, 2012 1:07 pm

IPA touhu on loppu. GO FPO!

peltomaa
Aktiivi Jäsen
Viestit: 768
Liittynyt: Su Heinä 13, 2008 10:02 pm
Paikkakunta: pori

ViestiKirjoittaja peltomaa » Su Elo 05, 2012 12:30 pm

Ei millään pahalla mutta ei hyvälläkään. Oli ehkä naurettavin juttu Suomen voimailussa tää IPA vitsi...Ei mulla muuta
Kuljetus J.Peltomaa OY

ruuskanen miika
Viestit: 58
Liittynyt: Pe Joulu 21, 2007 4:24 pm
Paikkakunta: hyvinkää

ViestiKirjoittaja ruuskanen miika » Su Elo 05, 2012 8:40 pm

Jarkko Holviala kirjoitti:IPA touhu on loppu. GO FPO!


Eikö se kannata tuumata GO FPO ja WPC yhteis peliin

kaikille olisi se eduksi, tulis taas isot kisat takasin, jättäkää erimielisyydet ja vihan pito, se ei auta ketään, jos ei pidä jostakin henkilöstä niin kannattaako sen takia jättää kisaa väliin, nostamaan sinne mennään,ei riitaa kylvämään :shock:

Timo Majuri
Aktiivi Jäsen
Viestit: 361
Liittynyt: Pe Joulu 31, 2010 9:39 pm
Paikkakunta: Tallinna,Viro
Viesti:

ViestiKirjoittaja Timo Majuri » La Joulu 29, 2012 2:53 pm

Niin ei kai se liitojen yhdistäminen ainakaan rahasta kiinni jää..ilmeisesti minimoitaiosiin tappioita?
wpc ja fpo järjestää molemmat hyviä kisoja ja olen itse nostanut Anon kisoissa samana päivänä ekaks raw ja sitten paidalla päälle penkkipunnerruksen ja en näe tässä mitään ongelmaa?
raw liitto erikseen on kans selituksistä huolimatta vain sen takia erikseen bygattu että toivo suuresta rahasta elää eikä niinkään syvä rakkaus lajia kohtaan.
Nostajille olisi paljonkin etuja: Voit nostaa molemmat niin raw kui full gearin ja paikalla olis nostajiakin niinpaljon,että mestaruudet saisivat lisäarvoa kaikkien silmissä..
Olen käynyt WPC em ja mm kisoissa ja siellä on kyllä oikea kisatunnelma ja mitalit saadakseen pitää oikeasti olla hyvä ja kuten joku mainitsi,venäläiset ajavat tarkkaa tuomarilinjaa ja suomalaiset tulee kovaa perässä..se on kans kaikkien etu.ei puolikyykkyjä ja puolittaisia kädenojennuksia penkissä jne

Toivotaan kaikki että yhteistyö etenee :)

Timppa
Tallinna
Kuva


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 29 vierailijaa