Kiukuttelukeskustelu

Yleistä höpinää.

Valvojat: Tatu Karhu, Pekka Raiha, Ylläpito

mattila
VAHVIN LENKKI
Viestit: 537
Liittynyt: Pe Tammi 16, 2004 4:36 pm
Paikkakunta: pori

ViestiKirjoittaja mattila » Pe Maalis 31, 2006 5:12 pm

minua itkettää että aina on joku vituillaan kun pitää treenata kovaa.

Gdane
Viestit: 4
Liittynyt: La Elo 27, 2005 10:09 pm

ViestiKirjoittaja Gdane » Su Huhti 16, 2006 10:05 am

Koiran PERKELEET meni leikkimään mun vuoden wanahalla digikameralla..
Nätistippähän nuo on koittaneet leikkiä mutta rikki se on silti PERKELE! :twisted: RUKKASET!!


Edit: No onni kuitenkin jotta sain sisällön poies sieltä.. saas nähä josko löytys joku gigantin "immu" vakuutus joka korvais vehkeen :)

Holyman
Aktiivi Jäsen
Viestit: 355
Liittynyt: Ke Marras 23, 2005 11:01 am

ViestiKirjoittaja Holyman » Su Huhti 16, 2006 2:22 pm

Minua itkettää :cry: Kun en ole päässyt rankaisemaan kroppaa kohta 4 viikkoon
ja tää ihme sairaan kipeä kurkku/flunssa/kuppa/ihmetauti ei meinaa MILLÄÄN LÄHTEÄ!!!
Elopainoa lähtee kiitettävää tahtia nyt jo -4kg.

Voehan vitalis!
-Terve mies eikä patin pattia-

Katri
Viestit: 36
Liittynyt: Ma Loka 18, 2004 5:39 pm
Paikkakunta: Vieska

ViestiKirjoittaja Katri » Ti Huhti 18, 2006 4:12 pm

Minua itkettää kun nivelreuma on pilannut ihan liian monta treenipäivää. (Tänään viimeksi.)
Minua itkettää kun joudun aloittamaan reenit "alusta" aina kun reuma taas päättää hellittää otteensa (vähäksi aikaa).

Markus
Aktiivi Jäsen
Viestit: 634
Liittynyt: Ti Huhti 26, 2005 5:18 pm
Paikkakunta: Jyväskylä

ViestiKirjoittaja Markus » Ti Huhti 18, 2006 10:14 pm

Ootko Katri koittanut glukosamiinia?
"Parhaat tulevat saleilta, joiden laitteet huutavat huoltoa, joissa pehmusteet irvistelevät ja taljat kitisevät. Parhaat eivät treenaa koneilla, koska ne ovat leluja. Kovimmat hyväksyvät harjoituskumppanikseen vain kylmän tangon. Joskus he kutsuvat sitä huoraksi." - Juha Seppälä

Avatar
JUUSO-
Aktiivi Jäsen
Viestit: 2025
Liittynyt: To Joulu 22, 2005 8:17 pm
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja JUUSO- » Ke Huhti 19, 2006 6:10 am

Minua itkettää kun tuli nyt helvetin moinen kevätflunssa, jonka takia ei pääse tällä viikolla treenaamaan. :evil:
www.pesulaturku.fi Melers pesula, täyden palvelun tekstiilihuoltoa Turussa
www.fi.issworld.com/palvelumme/turvalli ... fault.aspx
www.kaarinanlaskenta.fi Kaarinan Laskenta Oy

Avatar
miikka
Pro
Viestit: 1706
Liittynyt: Pe Marras 26, 2004 12:02 pm
Paikkakunta: Juva rock city

ViestiKirjoittaja miikka » To Huhti 20, 2006 11:40 am

Minua itkettää ja ihan oikeesti.Koiralla luusyöpä ja parannusta ei oo.Lääkkeillä pidetään nyt kivut siedettävinä niin kauan kun luoja suo elinaikaa. :cry: :cry:
määränpää on fyysisen ja henkisen kivun
sekä pahoinvoinnin äärimmäinen kosketeltavuus



http://www.youtube.com/profile_videos?user=raamaja

Murikka
Aktiivi Jäsen
Viestit: 270
Liittynyt: La Helmi 05, 2005 6:05 pm

ViestiKirjoittaja Murikka » To Huhti 20, 2006 5:25 pm

Voi ei!!!!!!! :cry: Kerro R:lle terkkuja tai ainakin rapsuta sitä mun puolestani ja jaksamista molemmille. Onko annettu jotain ennustetta tilan kehittymisen suhteen? Siis kuinka pitkään he uskovat luojan suovan...? :cry: :cry:

Katri
Viestit: 36
Liittynyt: Ma Loka 18, 2004 5:39 pm
Paikkakunta: Vieska

ViestiKirjoittaja Katri » To Huhti 20, 2006 11:17 pm

Markus kirjoitti:Ootko Katri koittanut glukosamiinia?


Mitäs se sellainen on? Ei kai mitään mustalla listalla olevaa troppia?

Miun kivut pitää (jos pitää) loitolla vain virallinen, lääkäriltä saatu lääkitys: salazopyriini, metotrexan sekä suun kautta otettava kortisoni (nytkin menossa kuuri, mutta eipä tunnu auttavan). Joku on tarjonnut joitain kalaöljyjä, mutta eivät ne kummemmaksi tee. Sitä paitsi nautin lisäravinteena jotain kalaöljyvalmistetta. Tietysti, kaikki sallittu lisäravinne/lääke, joka lievittää tai pitää reumakipuja loitolla, on erittäin tervetullutta.

Tässä taannottain, muistaakseni viime syksynä, tuli TV:stä uutinen, että jonkun nivelreumasta kärsivän oireet oli täysin saatu poistetuksi kolmen lääkkeen ja kortisonin yhdistelmällä. En vain muistanut sen kolmannen lääkkeen nimeä, eivätkä apteekin työntekijätkään tienneet sitä varmasti.

Taas itkettää, kun tällä hetkellä on oikea olkapää kipeänä (ei onneksi hirveän pahasti, on sellainenkin koettu) eli en taas pääse vähään aikaan penkkaamaan. Ja vasen nivunen, niin ettei pääse kyykkäämään tai vetämäänkään.

Avatar
Force
Aktiivi Jäsen
Viestit: 1042
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 9:06 pm
Paikkakunta: Lappeenranta

ViestiKirjoittaja Force » Pe Huhti 21, 2006 7:34 am

Vituttaa kun en ole 5 viikkoon voinut urheilla yhtään mitään leikkauksen takia ja vielä vähintään toinen mokoma tulee taukoa, jos huonosti menee niin vielä enemmän.

Christian Ahonen
Viestit: 31
Liittynyt: Pe Elo 28, 2009 8:35 am
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Christian Ahonen » La Joulu 11, 2010 8:58 pm

Mua taas hapottaa se ku raw kisoissa sallitaa vyö ja rannesiteet, ja joskus jotku ristuksen polvenlämmittimetki.

Pitäs kieltää kaikki nuo! Aivan turhaa puhua raaka nostamisesta jos käytetään noita apu/tuki välineitä!
Jos tuntuu että ei meinaa jaksaa nostaa, nii nostaa vaa!

Avatar
Rölli
Kyykkykone
Viestit: 2201
Liittynyt: Su Marras 30, 2003 6:16 pm
Paikkakunta: Pori

ViestiKirjoittaja Rölli » La Joulu 11, 2010 9:55 pm

Mua e haittaa vyö ja rannarit, eikä edes polvilämppärit. Mutta kun ne ns. polvilämppärit on mallia APT:n tukevaa sidekangasta, niin hiukan nostan kyllä kulmia. Kyllähän siitä potkua tulee aivan erilailla, kun neopreenilämmittimistä. No, mitä pienistä...
"Rautaa on vihattava, se on lannistettava, se on nostettava!" - Kaarlo Kangasniemi

jullikka
Aktiivi Jäsen
Viestit: 1586
Liittynyt: To Touko 11, 2006 6:48 pm

ViestiKirjoittaja jullikka » Su Joulu 12, 2010 12:58 pm

harmittaa kun ei kakka tuu.

Avatar
Eero
Aktiivi Jäsen
Viestit: 6208
Liittynyt: Ke Heinä 21, 2004 7:46 am

ViestiKirjoittaja Eero » Su Joulu 12, 2010 10:25 pm

jullikka kirjoitti:harmittaa kun ei kakka tuu.


8)

Avatar
Frodo
Aktiivi Jäsen
Viestit: 2950
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 12:08 am
Paikkakunta: Valkeakoski

ViestiKirjoittaja Frodo » Ma Joulu 13, 2010 1:29 pm

Christian Ahonen kirjoitti:Mua taas hapottaa se ku raw kisoissa sallitaa vyö ja rannesiteet, ja joskus jotku ristuksen polvenlämmittimetki.

Pitäs kieltää kaikki nuo! Aivan turhaa puhua raaka nostamisesta jos käytetään noita apu/tuki välineitä!


Tuo on kyllä totta, eli todellinen raw nostettaisiin ilman vyötä, rannesiteitä tai edes "polvilämmittimiä"...
Silti kaikkialla muualla (ulkomailla) raw kilpailuissa käytetään myös polvisiteitä, eli vertailu ei ole siis Suomen ja ulkomaailman raw kisoihin mahdollista.

Eli ollaan nyt vaan tyytyväisiä, että rawpower järjestää hienoja kisoja ja omilla säännöillään.

Emppu
Aktiivi Jäsen
Viestit: 2709
Liittynyt: To Huhti 22, 2004 4:48 pm

ViestiKirjoittaja Emppu » Su Tammi 16, 2011 8:06 am

Frodo kirjoitti:Silti kaikkialla muualla (ulkomailla) raw kilpailuissa käytetään myös polvisiteitä


Voi ristus...
Kohta kaiken maailman hiki pannat ja kiristivät kalsarit valtaavat myös
tämän väkevän lajin! :lol: :lol:

ke.Lainen016
Viestit: 5
Liittynyt: Pe Marras 11, 2011 2:47 pm
Paikkakunta: Lieksa

ViestiKirjoittaja ke.Lainen016 » Pe Huhti 13, 2012 12:43 pm

Ärsyttää kun en päässyt lähtee tyttöystävän kanssa kanssa pienelle lomalle www.hotelliaquarius.fi hotelliin :) oltais kerrankin saatu viettää muutama päivän yhessä pitkästä aikaa yhdessä. Jos duuni keikka tulee eteen niin ei sille voi mitään.
lainen


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa